Cum comand?

Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs., apăsați pe butonul Adaugă în coș.

La adăugarea produselor în coș, veți fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adăuga produse în coș, puteți reveni în magazin prin apăsarea butonului Continuă cumpărăturile.

Trebuie să vă autentificați într-un cont existent sau să completați un formular simplu pentru crearea unui cont de client nou. În calitate de client nou, vă rugăm să completați cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Veți primi imediat un email cu detaliile contului dvs. În interiorul contului puteți stoca si modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ați înregistrat în contul dvs. Tot aici vei regăsi actualizate istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare, punctele cadou pe care le aveți.

Daca aveți deja un cont existent dar nu sunteți autentificat puteți face asta direct pe pagina de Finalizare a comenzii sau daca nu aveți un cont înca puteți continua cu completarea formularului de comandă ca vi se va genera un cont automat și veți primi un email cu datele de autentificare.

Vă rugăm să completați cel puțin câmpurile obligatorii din secțiunile de adresă client, modalitatea de transport și plată, informațiile de contact, informații suplimentare (dacă este cazul), cod promoțional (dacă este cazul), puncte cadou (dacă este cazul) și apasați pe Plasează comanda.

Consultă lista metodelor de plată cu cardul în rate dând click aici.

Livrare și retur

LIVRAREA – direct la tine acasa, sigur si rapid

  • Comenziile efectuate pe www.bruma.ro sunt livrate direct la domiciliul clientului oriunde in Romania.
  • Transportul produselor comandate se face prin flota de masini BRUMA ( in Oradea si judetul Bihor ) si in tara prin  firmele de curierat Cargus , DPD, Dragon Star Curier, Nemo Expres, Fan Courier si Pall-Ex.

 

BRUMA.RO – are toate produsele  pe stoc si în minim 24 de ore de la confirmarea telefonică produsul ales e aproape la tine:

  • livrarea comenzilor achitate prin card bancar se realizează după confirmarea plății de către sistemul bancar;
  • livrarea comenzilor achitate prin transfer bancar se realizează în următoarea zi lucrătoare după confirmarea incasarii banilor;
  • livrarea comenzilor plasate până în ora 13:00 – se realizează prin flota de masini BRUMA – in interiorul jud. Bihor sau  DRAGON STAR CURIER, NEMO EXPRES, PALL-EX, CARGUS , DPD pe tot teritoriul Romaniei și ajunge la tine în următoarele zile lucrătoare;
  • livrarea comenzilor plasate după ora 13:00 – se realizează începând cu a doua zi lucrătoare după înregistrarea comenzii.
  • Costul transportului se calculeaza in functie e greutatea produselor comandate si se pot consulta pe pagina de “Finalizare comanda”, costul minim de transport este de 17.00 Lei inclus TVA.
  • Termenul estimativ de livrare este intre 24 si 96 de ore in functie de localitate si furnizorul de servicii de curierat care deserveste zona dvs.

In curand poti verifica sau trimite colete prin  https://colete.bruma.ro/ 

VERIFICĂ  –   unde e coletul in timp real

  • Acum poti verifica in timp real unde este coletul tau.

Regulament privind serviciul de retur 

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu oferit clientilor SC MOTOUTILAJE SRL societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul Oradea jud.Bihor Bulevardul Decebal nr 46, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J05/2133/2011, numar de inregistrare fiscala RO29457400.

Prin acest serviciu, clientii  Bruma – Motoutilaje pot returna in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate din magazinele din reteaua judeteana BRUMA si de pe www.bruma.ro  , conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament în condițiile în care produsul NU a fost utilizat.

Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta sau contractele incheiate in afara spatiilor comerciale Bruma.

Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.

Clientii SC MOTOUTILAJE SRL  sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu.

Acestia sunt persoane fizice care au achizitionat produse din reteaua de magazine SC MOTOUTILAJE SRL   sau de pe www bruma.ro , fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal Motoutilaje.

Cum puteti returna produsele achizitionate de la SC Motoutilaje SRL?

Produsele cumparate din magazinele din reteaua  SC Motoutilaje SRL sau de pe www bruma.ro pot fi returnate  in termen de 14 zile calendaristice:

  • in orice magazin SC Motoutilaje SRL din judetul Bihor , cumparatorul predand personal produsul unui reprezentant SC Motoutilaje SRL,
  • prin completarea Formularului de Retur afisat pe site la sectiunea Suport Clienti accesibil din contul de utilizator al site-ului wwwbruma.ro,  in cont “Cereri returnare”
  • declaratie neechivoca in care cumparatorul isi exprima decizia de retragere din contract, a carei primire va fi confirmata (hartie, mail sau fax).

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:

  • de la data cumpararii produsului in cazul in care acesta a fost achizitionat in magazin;
  • de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe  wwwbruma.ro; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare, utilizarii necorespunzatoare, de catre dvs.

Conditiile referitoare la produsul returnat

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

  • Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
  • In cazul in care produsul returnat a beneficiat de oferta “Transport gratuit”, clientul poate returna produsul dupa ce a respectat procedura de retur (vezi formular), dar va suporta costurile transportului dus-intors.
  • In cazul unui retur al unui produs care indeplineste condiitile de retur, SC Motoutilaje SRL va returna in cel mai scurt timp valoarea produselor returnate,  costurile de transport dus-intors fiind suportate de catre cumparator.

Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: ulei motor,ulei amestec);
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri,interventii,improvizatii,elemente lipsa, urme de folosire/depozitare neconforma si/sau interventii neautorizate,  etc.
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SC MOTOUTILAJE SRL  cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site www.bruma.ro sau poate returna produsul personal in oricare magazin SC MOTOUTILAJE SRL.

O persoana desemnata din cadrul companiei noastre va demara procedurile de ridicare a produsului/produselor de la adresa de unde a fost expediat coletul.

Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site,

Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin transfer in cont bancar, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata, prin transfer sau in numerar, intr-unul dintre magazinele SC MOTOUTILAJE SRL, la alegerea clientului.

Pentru produsele returnate in magazin sunt necesari urmatorii pasi:

Clientul preda produsul in magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale si certificate de garantie, obligatoriu insotit de factura/ bon fiscal si de dovada platii, in baza unui proces verbal de predare primire.

SC MOTOUTILAJE SRL  va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat in magazin se va face in service-ul autorizat  de catre personalul autorizat .

SC MOTOUTILAJE SRL va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani.

Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin aceeasi metoda de plata. In cazul in care clientul a achitat numerar sau cu bonuri cadou, suma ii va fi rambursata in numerar,  atunci cand returul se face in magazin, in limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei in cazul persoanelor fizice, (masuri pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar” din Legea nr.70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata).

In cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata in cel mult 14 zile de la data la care SC MOTOUTILAJE SRL intra in posesia produsului returnat si este evaluat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care SC MOTOUTILAJE  este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

In situatia returului in magazin, daca clientul opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani). In cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, plata se va face tot prin transfer bancar.

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

In cazul returului efectuat in magazin, suma aferenta acestuia va fi restituita pe loc, in limita plafonului maximal al platilor in numerar si in limita numerarului disponibil in casierie in ziua returului.

Termenul se poate prelungi in cazul lipsei de lichiditati, caz in care cumparatorul va fi informat si, cu acordul acestuia, se va stabili o noua data de rambursare a sumei aferenta returului.

Exceptie fac restituirile prin virament bancar, caz in care se va face in cel mult 7 zile de la data la care SC MOTOUTILAJE SRL  intra in posesia produsului returnat si este evaluat  dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care SC MOTOUTILAJE SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 7 zile de la data la care SC MOTOUTILAJE SRL  intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care SC MOTOUTILAJE SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, SC MOTOUTILAJE SRL va prelungi termenul in mod corespunzator.

Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii SC MOTOUTILAJE SRL vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare:

SC MOTOUTILAJE SRL  poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului şi Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiei de execuţie a producătorului şi/sau declaraţiei de conformitate a produsului şi suntem răspunzători pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul livrării produselor.
Termenul de garanţie asigurat de către vânzător pentru un produs este de 1 an sau egal cu termenul de garanţie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lungă. Termenul de garanţie al produselor se consideră de la data menţionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Răspunderea vânzătorului pentru lipsa conformitaţii produselor este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, dată mentionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani, timp în care se asigură piese de schimb în postgaranţie.
Garanţia este valabilă doar pe teritoriul naţional cu excepţia acelor produse care beneficiază de garanţie internatională aşa cum este stabilit de producător.
Condiţii de acordare a Garanţiei şi Conformităţii

Serviciile de service în cadrul perioadei de garanţie sunt asigurate la sediul vânzătorului sau la service-urile partenere (acolo unde este cazul).
Garanţia se acordă la prezentarea produsului împreună cu prezentul certificat, factură fiscală care atestă achiziţionarea bunului, ambalajul original şi întreaga documentaţie aferentă.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre apariţia lipsei de conformitate a produsului (a defectului) în termen de maxim 2 luni de la data constatării acesteia.
Până la proba contrară, orice lipsă de conformitate (defect) apărut în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la data livarii, cu exceptia cazurilor în care prezumtia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vanzare-cumparare dacă:
corespund descrierii facute de vanzător şi au aceleasi calitaţi ca şi produsele pe care vanzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la incheierea contractului de vânzare-cumpărare;
corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
fiind de acelasi tip, prezintă parametri de calitate şi performante normale, la care consumatorul se poate astepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Cumpărătorul are dreptul să ceară fie repararea produsului, fie inlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzătoare a pretului ori rezolutiunea contractului, în conditiile legii şi ale prezentului certificat.

Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanţie va fi rezolvată într-o periodă rezonabilă de timp, de maxim 30 zile.
Consumatorul poate solicita o reducere de preţ sau rezoluţiunea contractului dacă agentul economic nu poate nici repara şi nici inlocui produsul, dacă nu poate efectua remedierea intr-o perioadă rezonabilă de timp sau dacă nu a realizat repararea fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Perioada de nefuncţionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod corespunzator termenul de conformitate; în acest sens se va face menţiune în prezentul certificat.
În cazul inlocuirii unui echipamant sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzătorului.

Limitări şi excluderi ale Garanţiei şi Conformitaţii

Vanzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform optiunii consumatorului dacă acesta este imposibilă sau disproportionată în comparaţie cu solutii alternative care sunt disponibile ţinând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanţa lipsei de conformitate şi dacă ar putea fi realizată o reparaţie alternativă fără un inconvenient semnificativ penstru consumator

Consumatorul nu este îndreptaţit să solicite rezolutiunea contractului dacă lipsa conformitatii este minoră.
Dacă vanzătorul nu constată existenţa unui defect pentru care se angajează răspunderea acestuia, rezultă că situaţia este o solicitare nejustificată de acordare a garanţiei, pentru care poate cere Cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultantă /ora.
Nu se consideră a fi lipsa de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vanzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate işi are originea în materialele furnizate de consumator.

Produsele consumabile şi accesoriile nu beneficiază de garanţie – vă rugăm să verificaţi bună functionare a acestora in momentul achiziţionării
Garanţia nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucţiunile de instalare, punere în functiune, utilizare, întreţinere, manipulare, transport şi depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentaţia insotitoare şi cum au fost prezentate la predarea produsului.
Problemele de natura software nu fac obiectul garanţiei, rezolvarea acestora presupunând achitarea de către client a tarifelor de service în vigoare.
Nu răspundem de eventualele incompatibilitaţi dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi şi produsele altor firme.
Nu se acordă garanţie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuaţii/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiţii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare,umezeală excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.)

Garanţia nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, traznet, inundaţie, foc etc.
Garanţia se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenţii din partea unor persoane neautorizate de vanzător
Garanţia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.

Pachetele software beneficiaza de garanţie numai în ceea ce priveşte integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnalează în maxim 30 zile de la livrare.
Garanţia nu acoperă în nici o situaţie eventualele pierderi de informaţii datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. În acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. Inainte de a vă prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranţă ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurată prin condiţiile de garanţie: pierderea datelor în urma intervenţiei în service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputata vânzătorului.

Transportul de la sediul utilizatorului la sediul MOTO UTILAJE si de la sediu MOTO UTILAJE inapoi la sediul utilizatorului vor fi suportate de utilizator, exceptie facand numai daca s-a convenit altceva contractual.

Nu ezitati sa contactati departamentul de suport clienti la: vanzari@bruma.ro sau +40-749-400-783.